یک: هموطنانم، متن حلالت طلبیدن برای رفتن به سوریه فوران خشم شما، بر چشم آنانی کـه باید بنشیند، نشست. متن حلالت طلبیدن برای رفتن به سوریه مباد کـه این خشم، بخاک افتد و دستاوردی نداشته باشد. متن حلالت طلبیدن برای رفتن به سوریه پس، به منظور دستیـابی بـه خواسته های قانونی خود، خشم خود را مدیریت مـی کنیم.

همـه ی ما، یکپارچه، روح مطالبه گری را درون خود زنده نگه مـی داریم. و با آواری از داخل و خارج، مصرانـه مـی خواهیم کـه وزیر کشور (رحمانی فضلی ) بخاطر کشته شدن عزیزان ما، استعفا بدهد و در دادگاهی مستقل محاکمـه شود. او مسئول مستقیمِ تأمـین امنیتِ جانِ ایرانیـان است. گرچه وی چاکری ست از چاکران حضرت رهبری و سپاه، و اختیـاری از خود ندارد. بـه او مـی گویند: متن حلالت طلبیدن برای رفتن به سوریه بکش، مـی کشد. اگر بـه این خواسته ی قانونی و مدنی ما (استعفای وزیرکشور) بها ندادند و به ما خندیدند و حتی بـه سمتِ ما شیشکی درون د، ما نیز همـین خنده ها و شیشکی ها رادستمالِ صبوریِ خود نگهداری مـی کنیم که تا زمانی کـه یک بـه یکِ این نابکارانِ بـه زیرکشیده شده را دادگاهی کنیم. همانجا، دستمال های خود را مـی گشاییم و خنده هایشان را تحویل شان مـی دهیم.

همـه ی ما، خشم و نفرتِ خود از دم و دستگاه ولایی و سرداران ایرانخوارش را که تا بزنگاهی دیگر صیـانت مـی کنیم. که تا روزی کـه یک”نـه”ی بزرگ بر بشقابِ نفرتِ خود بنشانیم و تقدیمانی کنیم که: ایرانی نیستند و تعلقی بـه ایران ندارند و تا کنون جز غارتگری، با ایران و ایرانی نداشته اند. بله، ما صادق ترین پرورش دهندگانِ این نفرت و این خشم بزرگ خواهیم بود.

محمد نوری زاد
سیزده دیماه نود و شش – تهران https://t.me/MohammadNoorizad

دو: تفسیر خبر سه شنبه ۱۲ دی
همراه با آقاي محمد نوري زاد درون تهران و آقاي جمشيد اسدي درون پاريس مي پردازيم بـه روند فزاينده تظاهرات ضد حكومتي درون ايران با پرسش هائي از جمله :
آيا حكومت قدرت سركوب مخالفان را دارد؟
آيا پاسداران همگي بـه حكومت وفادارند؟
چرا اصلاح طلبان مانند عطاالله مـهاجراني و حسين شريعتمداري هم صدا شده و خواستار سركوب مردمند؟
آيا درست هست كه حكومت ايران نـه تنـها از نظر سياسي بلكه از نظر اقتصادي نيز ورشكسته است؟
و پرسش هائي ديگر

با اميد بـه فردائي بهتر

تفسیر خبر سه شنبه ۱۲ دی

عکسی کـه برای این پست آورده ام، محمد اسماعیل کوثری را درون لباس سردار سپاه نشان مـی دهد. وی جانشین قرارگاه ثارالله است. این قرارگاه وظیفه ی فرونشاندن اعتراضات خیـابانی تهران بزرگ را دارد. آقای وقتی مـی خواست حکم فرمانده ی قرارگاه ثارالله را بـه وی بدهد از او ( سردار رحیم صفوی) مـی پرسد: اگر مردم تهران ریختند بـه خیـابانـها و علیـه ما و نظام شعار دادند، حاضری با تانک از رویشان رد شوی؟ رحیم صفوی مـی گوید: بله آقا. و آقا، حکمش را بدستش مـی دهد. (این خبر صد درصد موثق هست م.ن)




[مصاحبه | وب سایت رسمـی محمد نوری زاد متن حلالت طلبیدن برای رفتن به سوریه]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 16 Jul 2018 23:44:00 +0000